}); Bebekler Nasıl Giydirilmelidir? | İncilay yemek tarifleri blogu

Bebekler Nasıl Giydirilmelidir?


Başlığı okur okumaz ilk aklınıza bebekler güzel giydirilmelidir cümlesi gelmiş olabilir.Elbette bebekler güzel giydirilmelidir.Fakat bebekler giydirilirken sağlık açısından bazı noktalara dikkat edilmelidir.

Ülkemizde Türk annelerinin kendilerine dert ettikleri iki sorun vardır;

"Bir lokma  daha fazla yedirerek çocukları doğduğuna pişman etmek"

İkincisi ise;
"Bir hırka daha fazla giydirip çocukları terletip hasta etmektir"

Lütfen ikisini de yapmayın.Çocuğunuza  istemiyorsa zorla yemek yedirmeyin.Çok kat kat giydirip çocukları terletmeyin.

"Ben  çok ter bezi kullanıyorum,çok fazla atlet değiştiriyorum demek,ben çocuğumu yanlış giydiriyorum demektir."

Çocukların sağlığı için onları terletmeyecek şekilde giydiriniz.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt