}); Şekerden Nasıl Kurtulabiliriz? | İncilay yemek tarifleri blogu

Şekerden Nasıl Kurtulabiliriz?


Sağlığımızın baş düşmanı şekeri nasıl azaltabiliriz?Şekerden nasıl kurtulabiliriz?Birkaç formül deneyerek şekerden kurtuldum.İşte şekeri azaltmanın yolları;
  1. Çayı-kahveyi önce az şekerli içtim.Daha sonra 0 sıfır şeker ile yoluma devam ettim.Önceleri çok zor oldu fakat ilk 20 günden sonra alıştım.
  2. Hazır meyve suyu-kola yerine  taze sıkılmış karışık meyve suları içtim.
  3. Meyveli yoğurdumu kendi ellerimle hazırladım.Meyveli yoğurt hem tok tutuyor hemde düşük kalorisi ile kilo aldırmıyor.
  4. Tatlandırmak zorunda kaldığım durumlar oldu tabi.. Şeker yerine  tarçın kullandım.
  5. Hazır tatlıları(baklava...) tamamen bıraktım.Tatlı ihtiyacımı kuru meyvelerden giderdim.

Peki sizin şeker ile aranız nasıl?Şekeri bırakmayı hiç denediniz mi?Ben özellikle ilk 20 gün çok zorlandım.Çayı şekersiz içmeye başladıktan sonra başımdaki ağrılar ve dudak kurumalarım son buldu.Yeniden dünyaya gelmiş gibiyim.Siz ne durumdasınız ?Yorumlarınız bekliyorum.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt