}); Süpermen Hareketi Faydaları | İncilay yemek tarifleri blogu
» » » » » Süpermen Hareketi Faydaları

Süpermen Hareketi Faydaları Nelerdir?

Süpermen hareket

Süpermen hareketi evde veya spor salonunda aletsiz olarak yapabileceğiniz spor hareketleri arasında yer alır.
Süpermen hareketi ile fit bir vücuda sahip olabilir sağlıklı kalabilirsiniz.İşte süpermen hareketinin vücuda faydaları;
  • Omurgayı destekler.
  • Alt sırt bölgesini güçlü duruma getirir.
  • Sırtı hareketli tutarak sırt ağrılarına iyi gelir.
  • Karın bölgesini çalıştırır.
  • Göbek yağlarını eritir.
  • Çekirdek bölgesini geliştirir.
  • Zayıflamaya yardımcı olur.
   Zayıflamak için çok çaba harcıyorum.Dengeli beslenme,diyet yapma yanında spora da özen gösteriyorum.Süpermen hareketi ile özellikle karın bölgemde gözle görünür olumlu yönde değişme oldu.Hareket biraz zor olsa da göbek yağlarımın eridiğini görmek beni fazlasıyla mutlu etti. 
Peki siz hangi spor hareketlerini yapıyorsunuz?Süpermen hareketi ile ilgili düşünceleriniz nelerdir?Yorumlarınızı bekliyorum.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt