}); Hangi Doğal Yağ Hangi Cilt Sorununa İyi Gelir? | İncilay yemek tarifleri blogu


Hangi Doğal Yağ Hangi Cilt Sorununa İyi Gelir?


Aromaterapi gün geçtikçe popüler duruma gelen alternatif tedavi yöntemidir.Temel ilkesi doğal yollar ile elde edilen kozmetik yağların cilt tedavisine iyi geldiğidir.

Bu yazımda doğal yağların hangi cilt sorunlarına iyi geldiğinden bahsetmek istedim.Fakat bu kürleri uygularken bir kaç noktaya dikkat etmenizi öneririm;

  • Doğal yol ile yapılan tedaviler tıp tedavileri yerine yapılan alternatif tedavileridir.İyi geleceği ile ilgili kesin bir çalışma yoktur.Tıp tedavileri gibi üzerinde bilimsel çalışma(deney) yapılmamıştır.Kaç kişi üzerinde uygulandığı,ne kadar olumlu sonuç alındığı veya  nasıl alerjik reaksiyon gösterdiği konusunda çalışma yapılmamıştır.Bu sonuçla bu doğal yağlar ilaç yerine geçmez.Doktorunuza danışarak kullanmanızı tavsiye ederim.
  • Eğer bir doğal yağı kullanmak isterseniz mutlaka cam şişe içinde kapalı olarak saklayın.
  • Alerjik bir cilt sorununuz veya açık yaranız varsa doğal yağları kullanmayın.
  • Cilde sürerek uygulayın.Ağız yolu ile almayın.
  • Doğal yağ alırken Ülkemizde marka değeri yüksek kaliteli doğal yağ ürünü alın.
Ben siyah noktalarım için ökaliptus yağını ara sıra kullanıyorum.Kullanırken her hangi bir yan etki yaşamadım.

Peki sizin kullandığınız doğal yağ var mı?Doğal yağı hangi cilt sorununuz için kullanıyorsunuz?Bir sorun yaşadınız mı?Yorumlarınızı bekliyorum.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt