}); Ödem Attırıcı Çay | İncilay yemek tarifleri blogu
» » » » » Ödem Attırıcı Çay

Ödem çayı

Ödem Attırıcı Çay Tarifi

Ödem bir çok kişide görülen genel rahatsızlık haline geldi.Vücutta kontrolsüz şekilde gelişen şişlikler var ise  ödeminiz vardır demektir.Ödem ile ilgili sorunumun çözülmesi için diyetisyene gittim.Diyetisyen egzersiz ve spor yapmamın yanında ödemi kolayca vücudumdan atabileceğim kür önerdi.Kürü uyguladım ve ödemlerimden kurtuldum.Ödem çözücü çayın malzemelerini  çevrenizden rahatça temin edebilirsiniz.İşte ödem çözen çayın malzemeleri;

  • 2 çay kaşık zencefil
  • 2 çay kaşık biberiye çayı
  • 2 çay kaşık yeşil çay
  • 2 tane limonun suyu
  • 1 litre sıcak su

Ödem Attırıcı Çay  Yapılışı

Suyu kaynatarak işe başladım.Sıcak suya zencefil,biberiye ve yeşil çayı ekledim.Biraz karıştırdıktan sonra içine limon suyunu sıktım.Bu kürü 2 hafta boyunca öğünlerden önce içtim.Yemeklerimde kalorisi düşük diyet yemekleri tercih edip aynı zamanda egzersiz yaparak fazla kilolarımdan kurtuldum.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt