}); Büyük Blog Yazarları Birliği-Kaynaşma Mimi | İncilay yemek tarifleri blogu
» » » Büyük Blog Yazarları Birliği-Kaynaşma Mimi

Büyük Blog Yazarları Birliği



Büyük Blog Yazarları Birliği-Kaynaşma Mimi



Mim sorularına cevap vermeden önce kanaat önderimiz Sayın Erhan Bey'e ve mim sorularını başlatan www.siirlerveguzelsozler.com editörüne teşekkür ederim.



1 Sizi tanımak istiyoruz dersek buraya adınız blogunuz ve sizi anlatan bir kelime nedir ? 


Bloğum kendimi en iyi ifade edebildiğim platform....


2 Sosyal medya hesaplarınızı bizimle paylaşırmısınız ? 


Bir değil 20 den fazla sosyal medya hesabım var(herbirinden).

Bunun nedeni ise facebook.İlk zamanki gibi değil maalesef ücret vermeyince hesapları askıya alıyor veya kapatıyor.En geniş kitle hala facebookta.Aslında bir blog yazarı isek oyunu kuralına göre oynamamız gerekiyor.Amaç az da olsa ucundan blogdan para kazanmaksa ve karşımda emeğimi heba eden bir sosyal medya varsa ve 10 bin kişiden fazla toplulukda paylaşımlar için ücret istiyor ve gönderilerdeki resimleri solduruyorsa.......
Eeee o zaman bende çakma hesaplar açarak sürekli elimde kitle tutarım kusura bakma FACEBOOK kardeşşş...

3 İlk Blog yazmanıza referans olan kişi veya blogla tanıştığınız anı hatırlıyormusunuz ?


Eşim sayesinde tanıştım.


4 Sosyal medya üzerinde hangi yazarlar grubunda bulunuyorsunuz ? 

Facebook paylaşım çakışması yüzünden bir gruba giremedim.Hesapların askıya alınma sebeplerinden biri de bu...

5 Ünlü Sosyal ağı Facebook.com üzerinde siteniz yasaklandı mı ? yasaklandıysa bir çözüm üretebildiniz mi ? 


Çokkk. ama çözüm faceye verilecek 1-2 kerelik reklam ücreti..Face reklamı bir iki kez gördükten sonra sizi devamlı müşteri olarak algılayıp ondan sonra yasaklamıyor...Ben periyodik az bütçeli reklam öneririm.

6 Bloglarımız için sizce hangi platform daha iyi Blogspot  / Wordpress & diğer 


Aslında içeriğiniz iyi ise arada fark yok.İçerik sayısını önemsiyorum daha önce mikro olarak yazdığım tariflimutfak sitesi çok içerik ve özgun yazi ile makro duruma gelmişti.Yaklaşık 1500 içerikten sonra google sitenizi refarans olarak algılayıp ilk sıralarda çıkarmaya başlıyor.Bu arada seo meo da rafa kalktı....Google amcada paraya bakıyor.....Ver adwors a reklam ara sıra....Gör sonucu....



7 Kaç Blogunuz var ?

İki blogum var.
www.sibelinyemekleri.com
https://incilay.blogspot.com/

8 Blogunuzun toplam sayfa görüntülenme sayısı kaç ? 


Sibelin yemekleri ciddi rağbet görüyor.Günlük 57 bin civarı..İncilay ise son göz ağrım..Henüz içerik sayım 120...Görüntüleme sayım günlük 500 ila 1000 arasında....
9 Blogunuzda reklam yayınlıyormusunuz ? 
Adsense reklamları yayınlıyorum.Diğer reklamları yayınladığımda oldu fakat sitelerimi çok kastı..Birde ödemesi düzenli adsense, diğerlerini kullanmıyorum.


10 Misafir yazar olarak yazdığınız blog var mı ?
Katılmadım. İsteyen olursa bildiğim kadarı ile yazıp destek olurum.

11 Daha önce bir hacker ile karşılaştınız mı ? 
Karşılaşmadım.Ülkemizde bu işler için soluk aldırılmıyor..Allah emek hırsızlarının belasını veriyor 

12 Hedefinizde nasıl bir blog yazarı olmak var ? 

Başkası olmayıp kendim olmak önceliğim bu.Fakat bir çok popüler blogda istismar olduğunu görüyorum ve üzülüyorum.
Mesela 1 haftada 7 kilo verdiren karpuz diyeti gibi...Üzülüyorum.

13 Arama motoru optimasyonu (Seo) bilginiz var mı ? 

Deneyimlerime göre Seo bazlı yazdığım tüm yazılarda 3.sayfada çıktım.Ama ne zaman içimden geldiği gibi ve hiç bir yere bakmadan yazdığım özgün yazılarım 1.sırada çıktı.Google zorlama içerik ve doğal içeriği ayırıyor.Artık doğal yazıyorum bloğuma gelenlerde bunu anlıyorlardır...



14 Blog yazarlığını önerirmisiniz ? Evetse nedeni ? 
Öneririm öncelikle büyük keyif.Ama amaç para kazanmaksa zaman kaybı tavsiye etmem başka iş ile uğraşsınlar.Birde gerçekten para kazanmak istiyorlarsa işi kuralına göre yapsınlar.

Burada demek istediğim şu.Blogdan para kazanmak için öncelikle hatırı sayılır ziyaretçiniz olması lazım.Ziyaretçi içinse özgün içerikler yanında sosyal medya hesaplarına yapılacak yatırımdan geçiyor.Medya hesaplarınız her biri eğer 300 bin üzerindeyse kazanç olur.
Son söz kazanmak için yatırım şart....


15 Kitap okuma oranınız nedir ? ( 10 üzerinden )
Ayda bir kitap bu konuda düzenliyim.Ama blog okumak kitap okumaktan daha keyifli...10/6

16 Diğer Blog yazarı arkadaşlarınızı nasıl takip ediyorsunuz ? (Okuma listesi kullanıyor musunuz)
Feedley kullanıyorum.Aslında blog altından bağ ile takip ediyor ve arkadaşlara destek olmaya çalışıyordum fakat google bu durumu sevmiyor.Bloglara 2. aynı yerden ziyaret olduğunda TBM düşürüyor.O yüzden kaldırmak zorunda kaldım.....

17 Blog sahipleriyle etkinlik yapıyormusun? hangi etkinliklere katılırsın? 
Henüz etkinliğe katılmadım.Olursa katılırım.

18 Sosyal medya üzerinde Blog linklerine karşılıklı beğeni yapar mısın ? 
Ben içerik yazmadığım zamanlarda hem arkadaşlara destek olmak hemde kitlemi elde tutmak için alakalı içerikleri sayfalarımda paylaşırım.

19 Bugüne kadar kaç Mim cevapladın ? Hoşuna giden bir Mim ? 
Şuan 2. mim yazım oldu.

20 Ünlü bir Blog yazarı olsaydın Siyaset yaparmıydın?

Kirli siyaseti,TEMİZ bloguma asla bulaştırmam..

21 Bu Mimi cevaplamasını istediğiniz 3 blog yazarı arkadaşınızı Mimlermisiniz?


Değerli arkadaşlardan 3 tanesi buyrun gelsin;

Mimlendiniz;
https://www.rehitu.com/

https://www.deryaninsporgunlugu.com/


https://yesimlehertelden.blogspot.com/



About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt