}); Karışık Meyveli Pestil Nasıl Yapılır? | İncilay yemek tarifleri blogu

Meyveli Pestil












Karışık Meyveli Pestil Nasıl Yapılır?

Pestil deyince benim için akan sular durur.Bilmem sizde nasıl durum?

Çocukluğumdan beri  severek yediğim  yiyeceklerden..Bende anısı çok...

Ninemden anneme..Annemden bana kalan  karışık meyveli özel pestil tarifini sizler ile paylaşıyorum...

Pestilimiz  4 çeşit meyveden...

İşte mix pestil malzemeleri;

  • 1 kg mor erik-Son zamanları ve çok lezzetli oldu şu ara.Birde Rabia Sertelli ablam bu erikten reçel tarifi verdi, göz atmak isterseniz BURAYA tıklayın.
  • 1 kg üzüm
  • 1 kg incir
  • 1 kg elma yada armut
  • Dilerseniz 1 kg da şeftali ekleyebilirsiniz bende yoktu.
Pestil meyvelipestil meyveden


 Karışık Meyveli Pestil Tarifi


Yıkanmış doğranmış meyveleri derin bir tencereye alın kapağını kapatın.Meyveler kendi suyuyla iyice yumuşayıncaya kadar pişirin.Tencereyi ocaktan alın ve blender dan geçirin.Tadına göre şeker ekleyebilirsiniz yada eklemeye de bilirsiniz. Ben yaklaşık 9-10 kaşık şeker ekledim.Eriklerim ekşiye yakın tatlıydı.Tekrar ocağa alıp 5 dk daha kaynatın. Ilıyınca direk tepsiye de dökebilirsiniz.Ben altına geniş temiz naylon serdim.Naylona dökecekseniz kesinlikle soğumasını bekleyin güneşte 2-3 günde tamamen kurutun.Afiyet şifa olsun.



About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt