Erken Uyumanın 10 Faydası

Erken uyanmak vücuttaki belirli saatlerde kana salınan kortizol, büyüme hormonu, melatonin ve endorfin, serotonin gibi hormonların uygun dozlarda ve uygun düzeylerde tutulmasını sağlar. Böylece vücut bioritmini korur.

İşte erken uyumanın faydaları;
  • Gündelik yaşamda enerji verir.
  • Vücut zinde olur.
  • Kişinin iş verimliliğini arttırır.
  • Beyini sakinleştirir.
  • Günlük asabiyetlere izin vermez.
  • Huzurlu bir gün geçirmenizi sağlar.
  • Uyku kaliteniz artar.
  • İyileştirici bir diyete başlamanızı sağlar.
  • Stresten uzaklaştırır.
  • Vücut bioritminizi korur.
  • Mutluluk hormonu etkin çalışır.

About Sibel

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. Ne erken ne gec bende hic uyku yok

    YanıtlayınSil
  2. Erken uyumayı seviyorum da erken kalkmak gibi bir huyum yok maalesef.

    YanıtlayınSil
  3. Eskiden insanlar yatsı namazından sonra yatarlarmış. Ee tabi gece ibadetlerine kalkabilmek için.

    YanıtlayınSil
  4. erken uyumanın faydası elbetteki tartışılmaz da keşke uygulayabilsek. hayat şartları felan artık mümkün kılmıyor

    YanıtlayınSil
  5. İstesem de çok geç vakitlere kalamıyorum zaten 😇🌷😊🤚

    YanıtlayınSil
  6. Erken uyumak metabolizmanın kendisini yenilemesini sağlıyor. Ben eskiden çok geç saatlere kadar oturur hatta sabahlardım. Şu sıralar bunu aştım daha erken uyuyorum. Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için.

    YanıtlayınSil
  7. Uykusuz bir günümde çok tahammülsüz oluyorum.

    YanıtlayınSil