}); Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey Mimi | İncilay yemek tarifleri blogu

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey Mimi


Sevgili Duo Diyet beni mimlemiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum.Diyet konularında konu alanında uzman kişilerce hazırlanmış diyet önerilerini DUODİYET  sitesinde bulabilirsiniz.


1. Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?


Kendimi severim.Sevmediğim bir özelliğim yok.Dışarıdan görenlerden olumsuz bir şey duymadım....Belki duyurmuyorlardır.



2. En büyük takıntın nedir?


Eski eşyaları atmamak...Maalesef biriktirme huyum var.Akrabalar komşular bana eskici anne diyor.



3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?


Her insanın olduğu gibi benimde sırlarım var mutlaka.Fakat 2. veya.3 kişinin bildiği sır sır değildir.


Kanuni Sultan Süleyman'ın meşhur sözü vardır;


"Hiç kimse sırları ortaya çıkmadan ahirete göçmez.Mutlaka sır ölümden önce ortaya çıkar"



4. Hayattaki en büyük başarın nedir?


En büyük başarım hem ÖSS'de hemde KPSS sınavlarında ilk binde derece elde etmek oldu.Bu arada bu nasıl oldu diye sorabilirsiniz.


Dikkat üniversite sınavında derece yapmak sırrını açıklıyorum;


-------Çok çalışmak.Ve konstrasyon olmak....


Tabi nasipse olur ama:üniversite sınavına hazırlananlara tavsiyelerim  bilinçli bir şekilde çalışsınlar.Kendilerine bir hedef  belirleyerek çalışırlarsa bu iş olur diye düşünüyorum.Allah herkese kolaylık versin.


5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nedir?


Hediye almak mutlu eder beni.Yada güzel haberler duymak.



6. En sevdiğin ünlü kim?


En sevilen ünlü deyince aklıma bir çok ünlü geliyor ama tabi benim bir favorim var:

Haluk Levent....Yararlı işler yapıyor, işi yanında...Herkes seviyordur diye düşünüyorum.


7. Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün eşyan var mı?


Şans diye bir şey var mı?Bu tartışılır ama ben imkan diye bir duruma inanıyorum.Hani İbrahim Tatlıses'in meşhur sözü aklıma geliyor;


"Urfa'da Oxford vardı da biz mi okumadık?


İmkan yoksa gerisi boş.Belki imkanları kendimiz hazırlıyoruz ama olmayınca olmuyor..Zorlamanın anlamı yok...



8. Hayalindeki meslek ve nedeni?


Hayalimdeki mesleği gerçekleştirdim.Mutluyum.



9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?


Kafam genelde bozulmaz.Yalnız kalarak sakinleşmeye çalışırım.Kendimle konuşurum.



10. En sevdiğin film ya da dizi hangisi?



En çok ödül alan film;Esaretin Bedeli  hala değişmedi............



11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?


Sorular mantıklı olursa  benim cevaplamam keyifli oluyor.


Bu konuda söyleyeceklerim bu kadar sizlerin de söyleyecekleriniz olursa yorum kısmına yazabilirsiniz diyerek topu değerli blogger arkadaşlarıma atıyorum;


REHİTU
BEYDANIN KİTAPLIĞI
EĞİTİM PINARI







About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt