}); Fit Duruma Getiren Spor Hareketleri | İncilay yemek tarifleri blogu

Fit Duruma Getiren Spor Hareketleri

Uzun zamandır zayıflamak için farklı spor hareketlerini deniyorum.Plank hareketi,sabah sporu ve süpermen hareketi derken fit duruma getiren spor egzersizlerini keşif ettim.İyi ki keşif etmişim.İstikrarlı çalışmaya başladıktan sonra olumlu sonuçlar almaya başladım.

İşte  spor salonuna gitmeden evde aletsiz olarak yapabileceğiniz fit yapan spor hareketleri;
Hareketler başlangıçta zor olabilir fakat istikrarlı bir şekilde yapınca vücut alışıyor.Ben özellikle sabah yürüyüş veya koşu sonrası vücudumu daha hazır duruma getirdikten sonra hareketleri çalışıyorum.Evde koşu bandınız varsa bir miktar koştuktan sonra çalışmanızda fayda var.Vücudunuz iyice ısınsın.

  • Leg lifts hareketi 3x20
  • Cyıcling crunches 3X20
  • Knee  crunches 4X15
  • Plank yapabildiğiniz süre kadar,çok zorlamayın aşama aşama yapın.
  • Elbow plank yapabildiğiniz süre kadar çok zorlamayın aşama aşama yapın.
  • Mountain climber 4x20
Bu yazımda vücudumuzu fit duruma getiren spor egzersizlerinden bahsettim.Sizlerin de fit duruma gelmek için yaptığı spor egzersizleri var mı?Varsa bu hareketleri ne kadar süre ile kaç kez yapıyorsunuz?Yorumlarınızı bekliyorum.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt