}); Kalburastı Tatlısı Tarifi | İncilay yemek tarifleri blogu
» » » » Kalburastı Tatlısı Tarifi

Tatlıların Tatlısı Kalburastı Tatlısı Tarifi

Önce şerbeti hazırlayalım ki soğusun
ŞERBET İÇİN
2 su bardağı şeker
2 su bardağı su
1 tatlı kaşığı limon suyu 15 dakika kaynatıp altını
kapatalim
HAMURU İÇİN
1 çay bardağı süt
2 çay bardağı sıvı yağ
1/2 çay bardağı irmik
1/2 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 silme çay kaşığı karbonat
Aldığı kadar un yumuşak bir hamur yogurdum.
20 dakika kadar dinlendirip ceviz büyüklüğünde
parçalar alıp içine ceviz koyup kapattım önceden
Isıtılmış fırında 180 derecede pişirdim.
Daha sonra 5 dakika kadar bekletip soğuk
şerbeti üzerine döktüm.Deneyecek arkadaslara
afiiyet olsun.

Tarifi sosyal medya hesaplarınızdan paylasarak daha cok kişinin öğrenmesine haberdar olmasına vesile olabilirsiniz

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt