}); Kolay Poğaça Tarifi | İncilay yemek tarifleri blogu
» » » » Kolay Poğaça Tarifi

 Hem Yapması Hem Yemesi Kolay Poğaça Tarifi


1 su bardağı ılık su
1 su bardağı ılık süt
1 paket yaş maya (instant olduğunda birazcık
sertleşiyor ama yine harika oluyor, yaş maya yoksa
instant kullanabilirsiniz)
2-3 yemek kaşığı toz şeker
1 su bardağı sıvı yağ
1 adet yumurta
2 silme tatlı kaşığı tuz
7 su bardağı un
llik su, süt ve toz şekere maya ekleyin.
Üzerine 1 bardak sıvı yağ, 1 yumurta ve tuz
ekleyin.
Çırpıcınız varsa güzelce karıştırın, yoksa elle
devam edin ve yavaş yavaş unu ekleyin.
Kivam  slincaya kadar çırpıcıyla
karıştırdım  ben....Bu sefer daha pürüzsuz bir hamur
oldu.
Hamuru mayalandırın.
Şekil verin, ben çok aşırı pratik sevdiğimden
mütevellit hep içsiz yuvarlak yapıyorum
Tepsiye dizildikten sonra biraz yağ,1 yumurta
karıştırın üstüne sürün. Çörek otu ivir zivir ekleyin.
190 derecede 20-25. dk da hazır.
Oh afiyet olsun hepimize

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt