}); Besinler İçin Porsiyon Kontrolü | İncilay yemek tarifleri blogu
» » » Besinler İçin Porsiyon Kontrolü


Besinler İçin Porsiyon Kontrolü

    Besinler İçin Porsiyon Kontrolü

    Söz konusu diyet olunca bu tarz yazıları okuyan okuyucular bu kadar kasmaya ne gerek var diye tepki gösterirler...

   Evet kasmaya gerek var.Bir düşünün zaten kasmadığımızdan  bel,basen ve göbek başını alıp gitmedi mi?

    Fit bir vücuda sahip olmanın püf noktası az yiyip içmek ve egzersiz yapmaksa işte size porsiyonları kontrol etmenin pratik yolları;

Meyve:Bir avuç kadar.Mümkünse şeker oranı düşük olacak.

Peynir:İki dilim.Yağsız ve tuz oranı düşük olacak.

Sebze:Beş yaprak yeterli.Yeşil yapraklı karışık tüketilecek.

Kırmızı et:Avuç içi kadar.Yağsız tüketilecek.

Makarna:Bir küçük porsiyon tabağın üçte biri yeterli.


About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Bu önemli bir hatırlatma. Az yemeye alışınca porsiyonlar da küçük gelmemeye başlıyor Sibel :))

    YanıtlaSil
  2. 40 dan sonra daha çok kilo alıp vermekte zorlanıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili blog arkadaşım, uzun zamandır işlerimdeki yoğunluk sebebi ile bloglara pek uğrayamadım. Blogunuza uğrayamadığım zaman diliminde yine çok harika yazılar hazırlamışsınız; sizi tebrik ederim. Besinler için porsiyon kontrolü başlıklı yazınızdan da çok istifade ettim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil