}); Şalaş Kazak Nasıl Örülür? | İncilay yemek tarifleri blogu

Şalaş Kazak Nasıl Örülür?

İki yıl önce indirimden alıp kenara atmıştım. Bazılarıyla bere,boyunluk örmüştüm. Kalanlardan da sömestr tatilini fırsat bilip Selanik örgü modeliyle salaş kazak ördüm. İnşallah beğenirsiniz. Aşağıya ip ve şiş bilgilerini, ilmek sayılarını yazıyorum. Öreceklere şimdiden kolay gelsin 

Şalaş Kazak

Malzemeler;

İp: kartopu gıpsy yeşil renk kodu: K302

kartopu gıpsy lila renk kodu: K154

kartopu cozy wool pempe renk kodu: K1873

Şiş: 7 numara


Ön ve arka beden: 7no şişle 58 ilmek başladım.Üç sıra 1-1 lastik örüp Selanik örgü mpdeli ile devam ettim. Kol oyuntusu yapmadım. Omuzları 5-5-5-4 olarak kademeli kestim. Yaka oyuntusu için ortadan 8 ilmek yanlardan 3-2-1 kestim. Arkada yaka omuzları yine 5-5-5-4 kesip arada kalan ilmekleri tek seferde kapattım.

Kollar: 23 ilmek başladım. Üç sıra 1-1 laseik ördüm, Selanık örgüye devam ettim. Belli aralıklarla 35 ilmeğe kadar arttırdım. İstediğim boya gelince tüm ilmekleri tek seferde kapattım. 

 Yaka: 60 ilmek 7 no şişle üç sora 1-1 lastik ördüm yaka kısmına diktim.


About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt