}); Yağda Kızartma Köfte Tarifi | İncilay yemek tarifleri blogu
» » » Yağda Kızartma Köfte Tarifi



Yağda Kızartma Köfte Tarifi

 Yer yigidin yogurt yiyisi farklidır bende koftemi su sekilde yapiyorum ıstenilen mıktarda orta yaglı dana doş yada keci kiyması isteginize baglı yarim bağ maydanoz bır sogan rendesı karabıber cok az pul bıber kımyon koymuyorum benımkiler uzerine serpıp yemeyı seviyolar ıki yemek kaşıkı kadar zeytın yag tuz ikı yemek kaşık un yada galita unu yarim cay kaşıgı kabaritma tozu koyup ıyice yoguruyorum sekillendirip fırca ile cok az yag sürdügüm doküm tavada kizartıyorum orta yaglı oldugundan kendı yagını saliyor manıgalda daha guzel oluyor tabı yerıniz musaitse daha ıyi olur ama degilse bu sekildede mangali aratmuyor

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt