}); Eski Tencereden Havlu Sepeti Yapımı | İncilay yemek tarifleri blogu
» » » » Eski Tencereden Havlu Sepeti Yapımı


Eski Tencereden Havlu Sepeti Yapımı

Eski Tencereden Havlu Sepeti Yapımı

Mutfağınızda eskimiş kullanmadığınız tencereler olabilir.Kesinlikle atmayın.Tencerelerden değişik dekoratif ürünler tasarlayabilirsiniz.Eski tencerelerden havlu sepeti,ekmeklik veya bez saklama kabı yapabilirsiniz.Bu geri dönüşüm ile ev ekonomisine de katkıda bulunabilirsiniz.
Tasarımcı arkadaşlardan Sayın Ebrar Güngör Hanım eski tenceresinden havlu sepeti yaparak güzel bir projeye imza atmış.Kendisini tebrik edip başarılarının devamını diliyoruz.
Eski Tencereden Havlu Sepeti Yapımı

Ebrar hamım projesi hakkında şu bilgileri verdi:
  • Tencere sapları ve tencerenin içi çok kirliydi.Ne yapsam çıkaramadım.Tencereyi atmak yerine yeni fikirler düşünmeye başladım.
  • Aklıma ilk gelen ise havlu sepetimin yokluğunda bir sepet tasarlamaktı.
  • Proje için eski saten yastık kılıflarımı kullandım.
  • Satenleri ters çevirerek yapıştırdım.
  • Satenlerin kenar kısımlarından tutturdum.
  • Yapıştırmak için ise silikon kullandım.
  • Projemin çok beğenilmesi beni çok mutlu etti.
  • İnşallah faydalı olmuşumdur.




About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt