}); Paslanan Eski Tepsi Nasıl Yenilenir? | İncilay yemek tarifleri blogu

Paslanan Eski Tepsi Nasıl Yenilenir?

Paslanan Eski Tepsi Nasıl Yenilenir?
Yine harika bir geri dönüşüm ile beraberiz.Tepsiler zamanla aşınır veya paslanır.Kullanımdan dolayı renk değiştirebilir.Eski tepsinizi yenileyerek ev ekonominize katkıda bulunmak ister misiniz?Bu harika değişim ile tepsiniz yeni bir görünüme kavuşacak.İşte tepsi yenileme malzemeleri;

  • Plastik eldiven
  • Rich multi boya
  • Fırça
  • dekopaj tutkalı
  • dekopaj kağıdı
tepsiyi yenileme

Bir bayan arkadaşın yapıp gönderdiği bu çalışma sayfasında çokça beğeni aldı.Eskisine oranla yenisinin çok hoş görünmesi herkesi etkilemiş.Bakalım siz ne kadar mantıklı bulacaksınız?
Yeniliğin mimarı tepsiyi yenileme çalışmasını şöyle anlatıyor;
Tepsim eskidi her eskiyeni çöpe atıp yeniden tepsi almak ekonomime zarar veriyordu.Saymadım ama bugüne kadar 3-5 tepsi çöpe atmışımdır.En son bu tepsiyi biraz da inatlaşarak ne yapabilirim diye düşündüm.Geri dönüşüm projelerini ara sıra face ve instagramda görürüm.Aklıma ne yapabilirim sorusu gelince biraz netten araştırma yaptım.Farklı fikirleri okuyunca aklıma kendin bi şeyler yap dedi içimden bir ses sonra ortaya bu güzel tepsi çıktı.
Rich boyayı  4 kat kullandım.Araları için bir gün süre ile bekledim.Tutkal yardımı ile kağıdı yapıştırdım.Vernik kullanmadım.Gerekli görürsem kullanacağım.
Bu arada araştırma yaparken eski eşyalara can katıp yenileyerek süs eşyası yapıp satanlara rastlayınca elimdeki kabiliyeti neden değerlendir miyorum?Bende yapıp satayım fikri bende çoktan oluştu.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt