}); Rızkın Açılması İçin Ne Yapılmalı? | İncilay yemek tarifleri blogu

Rızkın Açılması İne Yapılmalı?


Rızkın Açılması İçin Ne Yapılmalı?


Rızkın açılması,rızkın çoğalması ve rızkın artması için Allah'ın bize önerdiği yoldan gidilmelidir.Öyle ise çok dikkatli okuyalım.Yeniden yeniden okuyup uygulayalım:

Allah (c.c) şöyle buyurmaktadır;

Ey Ademoğlu,
Hiç kimsenin gücünden ve sultanlığından korkma!
Benim Sultanlığım durduğu müddetçe..
Ve benim Sultanlığım asla sona ermez.
Ey Ademoğlu,rızkının darlığından korkma!
Benim hazinelerim dolu olduğu müddetçe...
Ve şunu da bil ki benim hazinelerim asla bitmez.

Ey Ademoğlu ben seni ibadet için yarattım.
Öyle ise oynama,
Ve senin rızkına kefil oldum.
Bundan dolayı kendini yorma.
(Uvuzlarını değil-kalbini üzüntü ile yorma)
Kolların bacakların çalışırken,
Kalbin Allah'a(bana) tevekkül etsin.
Seni ibadet için yarattım,öyle ise oynama!
Rızkına kefil oldum,kendini yorma.

İzzetime ve celalime yemin ederim ki;
Benim taksim ettiğim ile razı olursan,
Kalbini ve bedenini rahatlatırım.
Ve benim indimde övülenlerden olursun.
Ama eğer benim taksim ettiğim ile razı olmazsan;
İzzetime ve celalime yemin ederim ki,
Dünyayı sana musallat ederim.
Vahşi hayvanların yabanda koştuğu gibi koşarsın.
Ve sonunda yine benin sana taksim ettiğim nasibini alırsın!!!

Ey Ademoğlu ben yerleri ve gökleri yarattım,
Ve bunları yaratırken yorulmadım zorlanmadım.
Sana bir ekmek vermek bana zorluk verebilir mi?
Ey ademoğlu benden yarının rızkını isteme..
Benim senden yarının amelini istemediğim gibi...

Ey Ademoğlu ben seni seviyorum..
Öyle ise benimde hakkımdır ki;senin sevdiğin olayım..

Rızkı arttıran 15 şey,rızık duası,rızkı arttıran şeyler,rızkı arttıran ayetler,rızkın artması için sure,rızkı kesen ameller,rızkın çoğalması için dua,rızık nasıl açılır,rızık açılması için ne yapılmalı....tüm soruların cevapları yukarıdadır.Çok okuyup anlamaya çalışın ve uygulayın.Allah yardımcınız olsun.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt