}); İlk Mim Yazım Efsunvari Yaz Mimi | İncilay yemek tarifleri blogu
» » » İlk Mim Yazım Efsunvari Yaz Mimi

İlk Mim Yazım Efsunvari Yaz Mimi

İlk Mim Yazım Efsunvari Yaz Mimi

Yasamdanyazılar sayesinde  haberdar olduğum ilk yaz mimi ile sizlerleyim.Kendisinin yazısını buradan okuyabilirsiniz.

1-Yaz mı, kış mı?
Kış ayları benim için zor geçiyor.Yaz aylarında moralim daha iyi diyebilirim.

2-Hayalinizdeki tatil neresi? Neden?

Genellikle Marmara'daki adalara veya Ayvalık'a giderim.Bir seminer görevlisi olarak Antalya-Belek'e gitmiştim.Hem seminer hem tatil yaptık.Tek anlamı ile hayran kaldım.

3-Tatil hakkında en büyük beklentin ne?

Sorunsuz bir tatil olsun.En son tatilde bankamatik bozuktu.Şaka gibi ama ille bir arıza çıkıyor desem....


4-Sınırsız bir bütçe, sınırsız bir yol masraf hakkı olsaydı elinde… Bunu nasıl kullanırdın?
Valla sınırlar olsun.Yoksa insan çığırından çıkıyor.Ama paylaşırdım..

5-Unutamadığınız bir tatil anınız var mı?

Her tatil,tatilden dönüşe geçtiğim zaman unutulmaz oluyor.Kış soğuklarında anılarımı anlatırım.

6-Yazın yapmaktan en çok zevk aldığınız aktivite nedir?
Denize girmek ve yeni yerler görmek-gezmek.


Efsunvari yaz mimi etkinliğine Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt