}); Buzluk İçin Taze Fasulye Tarifi | İncilay yemek tarifleri blogu


buzluk için  taze fasulye

Buzluk İçin Taze Fasulye Tarifi

Merhabalar,
Taze fasulyenin buzluk için tam zamanı.Biraz maliyetli oluyor ama kışın taze taze, taze fasulye de çok iyi oluyor.İşte tarifim;

Fasulyeleri ayıkladıktan sonra kırıyorum.Bu arada kılçıksız bir fasulye almak için mutlaka alırken fasulyeyi kırın kılçığının olup olmadığını kontrol edin.

Kırdığım fasulyeleri bol suda yıkıyorum.Domateslerin kabuklarını soyuyorum.Domates için bardak domates kullandım domatesin diri olması önemli çünkü içini ekşitebiliyor bunun için mutlaka diri domates alın.

Fasulyeleri domates ile birlikte hafif pişiriyorum.Pişirdikten sonra geniş bir sofra tepsisine döküyorum.Tepsi de oda ısısında soğumaya bırakıyorum.Soğuduktan sonra derin dondurucu için uygun poşetlere pay edip derin dondurucuya kaldırıyorum.

Beş kilo taze fasulye için 2 buçuk kilo bardak domatesi kullandım.

Deneyimlerime göre derin dondurucu da koku oluşabiliyor.Bunu önlemek için çift poşet kullanabilirsiniz.

Kışın yiyebileceğiniz kışlık taze fasulye yapılışını anlattım.Afiyet olsun.

About Editör

Merhabalar Ben Sibel! Moda,diyet,sağlık,yemek tarifleri,astroloji ve diğer konular hakkında bir çok soruya cevap bulacağınız bloguma hoşgeldiniz.Faydalı olmak en büyük dileğimdir.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt